divendres, 11 de novembre del 2011

Consultem els nostres dubtes!!!!

Avui, 11 de novembre de 2011, la classe de COED ha estat molt pràctica per a  tothom. La majoria dels alumnes teniem forces dubtes per a la realització dels treballs que la Rosa Soler ens demanava, i així li anàvem fent saber a ella. És per això, que ella davant d'aquesta pluja de dubtes, va decidir resoldre'ls en aquesta sessió. Algunes de les qüestions que ens plantejàvem era com calia fer el treball del comunicador, el de territori, o bé com avaluaria aquest dossier d'aprenentatge. Ens trobàvem una mica desorientats i preocupats.

La Rosa Soler, va decidir realitzar la sessió deixant les dues hores de classe per a treballar a l'aula i així, poder anar fent-li les consultes que cadascú de nosaltres tenia. A mi personalment, m'ha estat molt aprotitós, m'ha anat molt bé demanar-li els dubtes.

Faig una bona critica d'aquesta classe, ja que, el meu grup de territori i jo, vam poder anar a parlar amb la Rosa Soler per explicar-li les nostres idees del treball. I sort que hi vam anar, perquè estàvem fent un treball completament diferent del que els professors demanaven. Després de parlar amb ella vam entendre molt bé l'essència d'aquest treball i a que es referien amb el concepte territori i amb el concepte identitat. Per tant, vam posar-nos a treballar de valent i a canviar les coses que no teníem bé.
De totes maneres, avui també calia entregar-li la poesia que havíem triat per recitar a les seves classes.
Més endavant, quan sigui el meu dia de recitació, us deixaré veure la poesia que he triat.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada