dilluns, 21 de novembre del 2011

“ EL LIDERATGE EN L’ÀMBIT EDUCATIU”

Tal i com us vaig explicar divendres, la setmana passada vam poder gaudir de la Setmana d'Activitats Extraordinàries.  Però el que no us vaig dir és que totes les activitats que vam dur a terme, comportàven una tasca a fer després de la seva realització. Aquestes tasques les estem fent des del marc de Seminari.

Una de les feines  ha estat la realització d' un comentari sobre la conferència del Sr. Àngel Castineira Fernández, sobre el tema "El lideratge en l'àmbit educatiu"  que ens va fer a l'auditori de la Facultat de Psicologia, Ciències de l'Educació i de l'Esport Blanquerna.

Personalment em va semblar una conferència molt interessant, es van parlar alguns temes que jo havia sentit a ma germana, qui fa algun temps va començar una nova aventura a l'escola, formant part de l'Equip Directiu del seu centre. Sovint l'escoltava explicar vivències o experiències que li passaven, i mentre escoltava a l'orador em recordava a les seves històries.

El Sr. Castineira crec, que va ser un bon comunicador, utilitzant unes TIC adequades i una expressió oral correcta i entenedora adaptada als oients de la conferència.

Penso que el meu comentari sobre aquesta conferència està ben fet i, com que a COED vam estar treballant el tema del bon comunicador, us deixo aquí el treball perquè li doneu un cop d'ull.


Conferència
View more documents from NeusLC1.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada